سئو وب سایت

کاربرد های گوگل تگ منیجر

کاربرد های گوگل تگ منیجر

شرکت مایکروسافت، یکی از ابر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی است و با تهیه و تولید موارد متعددی همواره در صدر جدول، خود را به همگان نشان داده است و سبب رضایت نسبی کاربران بوده است، یکی از سودمند ترین مسائل موجود در شرکت مایکروسافت، اپلیکیشن ها و موارد موجود در مجموعه نرم‌افزاری گوگل است که به مراتب در همه شرایط های مختلفی، سبب سهولت در دسترسی برای کاربران و متخصصین بوده است.در ادامه به طور کامل به شرح کاربرد های گوگل تگ منیجر می پردازیم.

موردی که امروز پالیز محتوا قصد معرفی و اشتراک گذاشتن آنرا با شما دارد، معرفی گوگل تگ منیجر و کاربرد های گوگل تگ منیجر آن است که امروزه در رده موارد بسیار سودمند و قابل استفاده تقسیم بندی می‌شود، در ادامه نوشتار با پالیز محتوا همراه باشید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تگ منیجر به چه مواردی اطلاق می‌گردد؟

اجماع دستور های کوچکی که دربرگیرنده دریافت و ارسال دیتا های مختلف به ابزار های آنالیزی است، تگ منیجر نام دارد، تگ منیجر ها یکی از ابتدایی ترین کاربرد گوگل تگ منجیر ارسال چنین دیتا هایی به ابزاری مانند گوگل آنالیتیکس است تا صاحب وبلاگ یا صاحب کسب وکار بتواند متوجه شود که دقیقا کاربر یا مشتری، با استفاده از چه مسیری وارد صفحه وی شده است یا از چه قسمت هایی از سایت بیشتر دیدن می‌کند.

معمولا وبلاگ های موجود از تگ منیجر های بسیاری برای پی بردن به این مسئله استفاده می‌کنند، یکی از عیب های موجود برای حوزه تگ ها این است که تهیه و برنامه‌ریزی آنها متضمن همکاری تعداد زیادی از متخصصین حوزه کدنویسی است و به تبع، سبب افزایش هزینه ها و صرف زمان می‌شود.

در ابتدای قسمت نوشتار نیز باید گفت که یکی از سودمند ترین دلایل استفاده از گوگل تگ منیجر این است که این فرایند را بدون نیاز به عملیات کد نویسی، برای شخص کاربر فراهم می‌سازد.

برای آشنایی و کسب اطلاعات آموزش ایرنیک و ثبت دامنه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

6 روش کاربردی برای کاهش احتمال کپی محتوای سایت
مطلب مرتبط

معرفی اجمالی گوگل تگ منیجر و فواید آن 

در سال ۲۰۱۲ میلادی، برای نخستین باز از سوی شرکت گوگل، گوگل تگ منیجر معرفی شد و تاکنون نیز در موارد متعددی بارها و بارها آپدیت ها و تغییرات فراوانی را به خود دیده است، اما برایند کلی تغییرات این مدت یازده ساله از سوی گوگل تنها راحت تر کردن رابط کاربری و استفاده هرچه بهینه‌تر و راحت تر اشخاص از آن است.

شایان ذکر است که گفته شود استفاده از گوگل تگ منیجر نیز هنوز متضمن تسلط به برخی اصول اولیه این ابزار سودمند است و نمی‌توان به صورت عادی از آن استفاده کرد، توصیه می‌گردد در این حوزه که به میزان بسیار زیادی برای سئو سایت حیاتی است و نمیتوان از کاربرد های گوگل تگ منیجر چشم پوشی کرد، با مراجعه به تیم متخصصین پالیز محتوا از بهترین خدمات حوزه گوگل تگ منیجر و کاربرد های گوگل تگ منیجر و سئو بهره‌مند شوید.

 

کاربرد های گوگل تگ منیجر

تا اینجای نوشتار نیز ما تیم پالیز محتوا بسیار مفتخر هستیم که شما سرورگرامی را به همراه خود در این پست کاربردی میزبانی می‌کنیم، قصد کنونی ما این است که شما را با کاربرد های گوگل تگ منیجر آشنا کنیم.

در بسیاری از موارد موجود و در میان ابزار ها و روش های مختلف، یکی از بزرگترین مزیت های موجود در گوگل تگ منیجر رابط کاربری بسیار ساده و توان استفاده به راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند، در گذشته صاحبان فروشگاه های اینترنتی و کسب و کار های آنلاین، در ابتدای راه‌اندازی سایت خود، فرایند تگ گذاری را به اوقات بعد تر موکول می‌کردند زیرا ممکن بود اولویت های بیشتر و مهم‌تری به نسبت تدوین ابتدایی فرایند زمان‌بر تگ گذاری داشته باشند، اما در بعد از معرفی گوگل تگ منیجر و آشنایی متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ با آن، تاب استفاده از این ابزار سودمند به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرد و تنها به دلیل مزیت مهم گوگل تگ منیجر، یعنی رابط کاربری ساده بود.

یکی از دیگر فرایند های سودمند و قابل استفاده در گوگل تگ منیجر سودمند، وجود سرعت عمل به میزان بسیار زیادی برای استفاده و بروزرسانی آن است که می‌توان از آن بهره زیادی برد، شایان ذکر است 

بسیاری از کاربرد های گوگل تگ منیجر در حوزه زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • جایگذاری اسکریپت های موجود در سرتیتر سایت
  • نصب گوگل آنالیتیکس به واسطه وجود گوگل تگ منیجر، (شایان ذکر است که این وسیله برای متخصصین سئو یکی موارد حیاتی و مهم است).
  • تایید گوگل وبمستر به واسطه بهره‌مندی از تگ منیجر
  • جمع‌آوری دیتا های مرتبط با رفتار کاربران و انتقال آنها به صورت مستقیم در جهت دستیابی به تحلیل های مختص دیجیتال مارکتینگ
  • پیگیری و دنبال کردن رویداد های موجود در سایت
  • عدم نیاز به ارجاع مکرر به تیم های کدنویسی و مختصص

بعد از معرفی کاربرد گوگل تگ منیجر به شناخت بشتر عناصر آن می پردازیم.

برای آشنایی و کسب اطلاعات دوره سئو در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

همه چیز درباره گوگل MUM
مطلب مرتبط

عناصر تشکیل دهنده گوگل تگ منیجر 

گوگل تگ منیجر برای اجرای موارد خود در راستای تسهیل کاربری خود در راستای کارکرد تگ ها، به سه مورد بسیار مهم و ضروری به شرح زیر نیاز دارد:

  • تگ : تگ ها در این ابزار، از سلسله مواردی هستند که با کد نویسی های از پیش آماده شده، به گوگل تگ منیجر می‌گویند که دقیقا باید چه کاری را انجام دهد، تگ های مختلفی برای پیگیری امورات رفتار مشتری یا مخاطب در سایت دارد، مثلا یک تگ می‌تواند به صاحب وبسایت نشان دهد که مشتری دقیقا در یک صفحه خاص، چه مدت حصور داشته است.
  • تریگر : تریگر یا ماشه در ترجمه به زبان فارسی، به شخص متخصص یا کاربر تگ کمک می‌کند تا زمان شروع فعالیت تگ های فعال شده را به صورت منظم در وبسایت خود کنترل کند.
  •  Variable : با ترجمه این عنوان می‌توان آنرا متغیر قلمداد کرد، متغیر ها در گوگل تگ منیجر مواردی را تعریف می‌کند که در چه بازه زمانی و چه شرایطی، تگ فعالیت خود را شروع کند و گزارش خود را آماده کند، شایان ذکر است که تگ بدون متغیر توان انجام فرایند خود را ندارد.

واپسین کلام

تیم پالیز محتوا بسیار مفتخر است که شما سرورگرامی را تاکنون با خود به همراه دارد، گوگل تگ منیجر در راستای حفظ زمان کاری سودمند شما و پاره‌ای دیگر از موارد خدمت شما معرفی شد، اما باید گفت که در راستای تحقق فرایند های دیجیتال مارکتینگ وبسایت شما، گوگل تگ منیجر تنها می‌تواند یک مکمل باشد و به تنهایی توان تحقق تمام مسائل ممکن را ندارد، تیم پالیز محتوا از شما دعوت می‌کند تا در راستای خدمات وبسایت و سئو موجود در مجموعه پالیز محتوا، از سایر قسمت های دیگر پالیز محتوا نیز دیدن کنید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان برترین شرکت  سئوکار در کرج  با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تاثیرات مهم بازاریابی محتوا بر سئو سایت
مطلب مرتبط

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *