سئو وب سایت

۵ نکته که قدرت شما را در لوکال سئو افزایش خواهد داد

لوکال سئو

لوکال سئو یا سئوی محلی برای کسیب و کارهای کوچک مخصوصا کسب و کارهای خدماتی که بیشتر در حوزه شهر و منطقه خودشان توانایی فعالیت دارند بسیار مهم است. سئوی بهتر یعنی بهتر دیده شدن در موتورهای جستجو و به همین دلیل باید به آن توجه کرد. در این میان لوکال سئو می تواند برای افرادی که دنبال یک بازار هدف محدود و مشخص هستند بسیار مناسب باشد. در این مطلب به این موضوع پرداخته شده است که لوکال سئو چیست و چگونه می توان قدرت آن را افزایش داد.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

لوکال سئو چیست؟

لوکال سئو یا سئوی محلی، موقعی به کار می رود که شما برای سایت خود دنبال یک بازار هدف مشخص و محدود هستید. برای مثال تصور کنید که شما یک وبسایت فروش لباس دارید و بازار هدف شما فقط محدود به چند شهر است و نیازی به دیگر بازارها احساس نمی کنید. در اینجاست که بحث سئوی محلی یا لوکال سئو پیش می آید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان برترین شرکت  سئوکار در کرج  با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شما باید سئوی محلی سایت خود را قوی کنید تا در بازار  یا جامعه هدفی که خودتان از قبل مشخص کرده اید در نتایج گوگل ظاهر شوید. با این کار افراد ساکن در بازار یا منطقه بیشتر از همه سایت شما را می بینند و این برای شما بهتر است. حالا که دانستید لوکال سئو یا سئوی محلی چیست، باید نکات قوی تر شدن آن را نیز بدانید. در زیر به ۵ نکته که قدرت شما را در لوکال سئو افزایش خواهد داد پرداخته شده است:

سئو سایت در کاشان
مطلب مرتبط

نکات افزایش قدرت لوکال سئو

۱٫ثبت آدرس واقعی کسب و کار هنگام خرید و ثبت دامنه

زمانی که شما می خواهید یک دامنه خریداری کنید و آن را برای وبسایت خود ثبت کنید از شما یک آدرس می خواهد. شما در آن قسمت آدرس واقعی کسب و کار یا مجموعه خود را بدهید. این آدرس جلوتر و در اینده در قسمت هویز دامنه قابل مشاهده است و گوگل حتما اطلاعات داخل هویز دامنه شما را بررسی می کند و بر این اساس شما را رتبه بندی و اعتبارسنجی می کند. اطلاعات هویز (Whois) مربوط به دامنه به اطلاعاتی گفته می شود که برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

۲٫ادرس کسب و کار یا مجموعه خود را در گوگل مپ ثبت کنید:

از دیگر نکات برای بالا بردن قدرت لوکال سئو یا سئوی محلی این است که آدرس شرکت یا کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت کنید. برای این کار وارد گوگل مپ می شوید و دقیقا همان آدرسی که در قسمت هویز دامنه تان است را در نقشه وارد کنید. با این کار این دو آدرس با هم هماهنگ می شوند. یادتان باشد که گوگل مولفه های متعددی را برای اعتبارسنجی بررسی می کند و هر چقدر که یک وبسایت، مولفه هایش در کنار هم یک ساختار ثابت تری داشته باشد و یکپارچگی اطلاعات آن بهتر باشد، توسط گوگل اعتبار بیشتری کسب می کنند.

۳٫آدرس وارد شده در هویز دامنه و گوگل مپ را در صفحه تماس با مای سایت خود قرار دهید:

نکته مهم دیگری که باید انجام شود تا قدرت سئوی محلی شما افزایش یابد این است که همان آدرسی که در هویز دامنه ثبت شده است و نیز در گوگل مپ نوشته شده است در بخش ” تماس با ما”ی وبسایت خود قرار دهید. برای این کار می توانید یک اسکیمای سازمان یا کسب و کار محلی یا دیگر موارد روی سایت خود نصب کنید. این کار می تواند به خوبی باعث بهبود سئوی وبسایت شما و بیشتر دیده شدن شود.

اهمیت اسپم اسکور و تاثیر آن بر سئو سایت
مطلب مرتبط

زمانی که اسکیمای صفحه تماس را مشخص می کنید گوگل به خوبی متوجه ادرس محلی شما می شود. آدرس را حتما باید در اسکیمای سایت خود درج کنید. گوگل وقتی می بینید که اطلاعات آدرسی و لوکیشنی شما  برای چه شهرهایی می باشد و شما با چه شهرها و مناطقی تعامل دارید و خدمات می دهید، شما را در نتایج جستجوی آن شهرها و مناطق بیشتر نشان می دهد.

برای ارتباط با کارشناسان بهترین شرکت سئو در کرج با شماره ها درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

یادتان باشد که ارتقاء رتبه در منطقه محدود از ارتقاء رتبه در فضای کلی و نامحدود آسان تر است. متاسفانه در ایران نمی توان از گوگل مای بیزینس برای افزایش قدرت سئوی محلی استفاده کرد. این ابزار دارای امکانات بسیار خوبی دارد اما به ایران خدمات نمی دهد.

۴٫استفاده از کلمات کلیدی مناسب:

زمانی که شما می خواهید بازار هدف مشخصی داشته باشید پس باید کلمات کلیدی خود را نیز بر اساس آن تنظیم کنید. شما باید ببینید که کاربران ساکن در مناطق و شهرهای مورد نظر شما چه چیزهایی را جستجو می کنند تا بتوانید بر اساس آن کلمات کلیدی مرتبط خود را بسازید.

برای مثال شما فروش لباس دست دوم در شیراز را تصور کنید. برای شمایی که فروشگاه آنلاین فروش لباس دارید و یکی از بازارهای هدفتان شهر شیراز است،پس باید چنین کلمه  کلیدی ای و مانند آنها را به کار ببرید. محتوای وبسایت شما نیز باید به خوبی با کلمات کلیدی و بازار هدف شما مرتبط باشند. با این کارها به خوبی سئوی محلی خود را قوی می کنید و باعث می شوید تا بهتر در بازارهای هدف مورد نظر خود دیده شوید.

تاثیر رابط کاربری بر افزایش ترافیک سایت
مطلب مرتبط

۵٫محتوای مناسب بنویسید

محتوا همواره مناسب است و گوگل نیز همواره به آن توجه می کند. برای سئوی محلی خوب و مناسب، شما باید محتواهایی بنویسید که تکراری نباشند، کاربرپسند باشند، جذابیت کافی داشته باشند و مرتبط با جامعه هدف شما باشد. متن محتوای شما باید کیفیت خوبی داشته باشد. لازم نیست طولانی بنویسید بلکه کافی است که جذاب بنویسید تا به خوبی دیده شوید. زمانی که یک کاربر وارد سایت شما شود باید جوابی متناسب با نیاز و محل سکونت او پیدا کند.

نکته: اگر از وردپرس برای تولید محتوا استفاده می کنید می توانید از ابزارها و افزونه های مختلف برای قوی تر کردن سئوی محلی خود استفاده کنید. برای بالا بردن سئوی محلی مطمئنا کارهای مختلف دیگری نیز می توان انجام داد. در اینجا فقط ۵ نکته مهم ذکر شد. اگر به دنیال تولید محتوای مناسب و بهبود سئوی وبسایت خود هستید، می توانید کار را به پالیزمحتوا بسپارید. ما  بهترین خدمات را با قیمتی مناسب به شما ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *