سئو وب سایت

۸ نکته حرفه ای که پیش از سفارش رپورتاژ آگهی باید بدانید

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از راهکارهای طلایی برای بالا بردن میزان ترافیک وب سایت و متعاقبا بهبود وضعیت سئو و رتبه بندی سایت است. این راهکار به قدری درخشان است که بنیانگذاران برترین برندهای تجاری دنیا با استفاده از این تکنیک و گرفتن بک لینک اقدام به ارتقای سئوی وبسایت شان نموده اند؛ در ادامه با ما همراه باشید تا ۸ نکته حرفه ای پیش از سفارش رپورتاژ را با هم بررسی کنیم.

برای ارتباط با کارشناسان بهترین شرکت سئو در کرج با شماره ها درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

یکی از این برندهای جهانی کمپانی گوگل است که رتبه بندی وب سایت ها تحت سلطه این موتور جستجوی قوی تعیین می شود. رپورتاژ راهی سریع و تاثیر گذار برای گرفتن بک لینک است اما باید در این راستا به نکات مهمی توجه نمود.

رپورتاژ آگهی چیست و چه اهمیتی دارد؟

و این رپورتاژ آگهی متنی ست مقاله وار و بی طرفانه در مورد یک محصول تجاری خاص که خواننده را با مزایا، معایب، ویژگی ها و قیمت محصول آشنا می سازد و بدون جهت گیری خاص در مورد یک برند یا کمپانی، مخاطب را برای خرید محصول مشتاق و علاقه مند می سازد. نوشتن رپورتاژ به تخصص و مهارت در این زمینه نیاز دارد. اساسا داستان تولید محتوا با نگارش رپورتاژ متفاوت است. در رپورتاژ هدف افزایش فروش آن هم به شکل نامحسوس می باشد.

پورتاژ آگهی باید در سایت هایی با محتوای مشابه و هم راستا با متن رپورتاژ منتشر شود. با این حال نگارش رپورتاژ و نشر آن نمی تواند به خودی خود تاثیری روی سئوی شما داشته باشد. قبل از سفارش رپورتاژ نیاز به بسترسازی های خاصی وجود دارد تا از اثرگذاری رپورتاژ اطمینان حاصل شود. این نکات به شرح زیر اند:

  1. آیا سایت شما رتبه خوبی از لحاظ سرچ کلمه کلیدی دارد؟

اولین نکته ای که در خرید و سفارش رپورتاژ آگهی باید بدان توجه داشته باشید این است که آیا سایت شما از لحاظ رتبه بندی و سئو در چه جایگاهی قرار دارد؟ آیا میزان سرچ ها برای کلمات کلیدی در سایت شما قابل قبول است؟ قبل از سفارش رپورتاژ باید حسابی روی کیفیت محتوای سایت خود کار کنید. تا زمانی که از این لحاظ سایت تان در شرایط ضعف قرار داشته باشد طبیعتا رپورتاژ نتیجه بخش نخواهد بود.

نحوه پیاده سازی استراتژی سئو بین المللی
مطلب مرتبط

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای سفارش رپورتاژ وب سایت شما و کلمه کلیدی سایت تان باید حداقل در پنج صفحه اول از نتایج گوگل قرار داشته باشدو

  1. یک لیست از سایت های تاثیر گذار در رپورتاژ آگهی تهیه کنید

شما نمی توانید در هر سایتی اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی نمایید. سایت مورد نظر باید هم راستا با محتوای وب سایت و کسب و کار شما باشد. بنابراین لیستی از سایت های معتبر و تاثیر گذاری که می توانید رپورتاژ را در آن منتشر سازید تهیه کنید. سعی کنید یک برنامه ریزی دقیق سالیانه در این باره داشته باشید تا رپورتاژ های آگهی شما تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

  1. کمک گرفتن از مجموعه های ارائه دهنده خدمات سئو

برای اینکه رپورتاژ آگهی را با تاثیر گذاری بسیار بیشتری منتشر کنید بهتر است در این زمینه از ارائه دهندگان خدمات سئو کمک بگیرید. شما می توانید با شناسایی دقیق این مجموعه ها، بهترین مجموعه را برای برون سپاری رپورتاژ انتخاب کنید و خیالی راحت از بابت ارتقای سئوی سایت تان داشته باشید چرا که این خدمات دهندگان به خوبی با نکات و زیر و بم های رپورتاژ آشنایی دارند و بسترسازی های لازم را قبل از سئو انجام می دهند.

  1. نگارش متن خلاقانه برای رپورتاژ آگهی

بسیار مهم است که متن رپورتاژ آگهی با قلمی خلاقانه و جذاب نگارش شود. کاربران قرار است با خواندن محتوای رپورتاژ به موضوع علاقه مند شوند و برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شما سر بزنند بنابراین باید از نویسندگان خوش قلم و حرفه ای برای نگارش و تدوین رپورتاژ کمک بگیرید.

  1. بررسی وضعیت رپورتاژ آگهی سایت های رقیب

از جمله مهم ترین نکاتی که در سفارش رپورتاژ آگهی باید به آن توجه داشته باشید بررسی وضعیت سئو و رپورتاژ در سایت های رقیب است. شما باید همواره فعالیت های رپورتاژ آن ها را زیر ذره بین داشته باشید. اینگونه می توانید یک رپورتاژ قوی تر نسبت به آن ها تهیه نمایید و با رفع نقطه ضعف هایی که در متن آگهی آن ها به چشم می خورد یک رپورتاژ بی نقص و حرفه ای تهیه کنید که تاثیرگذاری آن چند برابر رپورتاژ های رقبا است.

  1. هم سو بودن رپورتاژ آگهی با اهداف برندینگ

از دیگر نکات مهم قبل از رپورتاژ آگهی این است که باید متن رپورتاژ را هم سو با اهداف دیجیتال مارکتینگ و استراتژی های بازاریابی مجموعه تدوین کنید بنابراین مهم است که نویسنده رپورتاژ از اهداف و استراتژی های فروش مجموعه چه از نوع کوتاه مدت و چه از نوع بلند مدت با خبر باشد.

  1. رپورتاژ آگهی باید در صفحه اول منتشر شود

قبل از سفارش رپورتاژ آگهی به این نکته توجه داشته باشید که رپورتاژ برای تاثیر گذاری در رتبه بندی گوگل و سئوی سایت شما بایستی حتما در صفحه اول سایت منتشر شود. تنها در این صورت است که می توان به جمع زیادی از مخاطبین دست پیدا کرد.

  1. عدم حذف رپورتاژ آگهی در سایت منتشر کننده

قبل از سفارش رپورتاژ آگهی مطمئن شوید که سایت منتشر کننده رپورتاژ، قرار نیست رپورتاژ شما را بعدها حذف کند. بسیار مهم است که رپورتاژ به صورت دائمی و همیشگی روی سایت منتشر کننده باقی بماند بنابراین از سایت مذکور بخواهید که در این باره به شما تعهد دهد.

کاربرد های گوگل تگ منیجر
مطلب مرتبط

نتیجه گیری

رپورتاژ آگهی راهکاری درخشان برای به دست آوردن بک لینک و جذب مخاطب و افزایش فروش می باشد. قبل از سفارش رپورتاژ باید نکات مهمی را مد نظر قرار داد تا میزان تاثیر گذاری رپورتاژ بالا رود. با پالیز محتوا تماس بگیرید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان برترین شرکت  سئوکار در کرج  با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

از جمله این نکات می توان به مطلوب بودن وضعیت هاستینگ سایت قبل از سفارش رپورتاژ، بهینه سازی شدن سرچ کلمات کلیدی، انتخاب سایت های هم راستا و هم سو با محتوای رپورتاژ و داشتن برنامه ریزی منظم و دقیق در این باره اشاره کرد. سایت انتخابی شما برای انتشار رپورتاژ باید سایتی با کمترین میزان اسپم اسکور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *