شبکه های اجتماعی

اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی

برای پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی باید بدانیم که دنیای تبلیغات امروز، دنیایی است که بیشتراز هرچیزی به اینفلوئنسر مارکتینگ تکیه داده است.اینفلوئنسرمارکتینک یک نوع بازاریابی اجتماعی است که از مقبولیت افرادی که به آنها اینفلوئنسر گفته می شود برای پذیرفته شدن و جلب نظرات عمومی استفاده می کند. اینفلوئنسر ها با چهره ی مورد تاییدی که دارند باعث موفقیت یک کمپین تبلیغاتی می شوند. درواقع اینفلوئنسرمارکتینک تاثیرگذاری روی نظر مردم از طریق افرادشناخته شده ی اجتماعی است.

در این نوشته به بررسی لزوم انتخاب اینفلوئنسر و بهترین راه های پیداکردن اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی می پردازیم.

چرا در کمپین های تبلیغاتی باید از اینفلوئنسر ها استفاده کرد؟

مشهور شدن از طریق اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۴ به مراتب آسان تر ازامروز بود اگر شانس کافی داشتید که در اینستاگرام بدرخشید، به اندازه کافی خوش شانس بودید که در صفحه ویژه اینستاگرام برجسته شوید یا ظاهر شما به اندازه کافی متمایز بود، پس شانس شما برای انتخاب به عنوان یک تأثیرگذار بالا بوده است.

اما امروزه دست یابی به این مسئله به آسانی امکان پذیرنیست.مهم ترین مسئله این که اینفلوئنسرها سال های زیادی را صرف ساختن مخاطبان خود کرده اند و آنها را به دنبال کنندگان وفادار تبدیل کرده اند.

برای آشنایی و کسب اطلاعات دوره فشرده سئو با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

اینفلوئنسرها در ایجاد روابط واقعی و معتبر مهارت دارند و می توانند روی تصمیمات خرید مشتریان تاثیری غیر مستقیم داشته باشند.رسانه های اجتماعی مدرن قدرت تجزیه و تحلیل کنش ها را به مدیران برند می دهد و این تجزیه تحلیل ها بیشتراز هرچیزی نشان می دهد که اینفلوئنسر ها چه نقش مهمی در تبلیغات داشته اند.

نقش یک اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی ایجاد مخاطبانی درگیر و علاقه مند به برند است که این اطمینان را به مدیر برند می دهد که کمپین آنها توسط یک فرد تاثیرگذار تبلیغ می شود.

یک اینفلوئنسر خوب را چطور شناسایی کنیم؟

اینستاگرام باعث شهرت سریع بعضی افراد شده است و این مسئله شناسایی یک اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی را بیشتر از قبل سخت می کند.

بهترین اینفلوئنسرانی که می توانند در کمپین های تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرند:

اینفلوئنسرهایی هستند که بخاطر خلاقیت خود مشهور شده اند و در فید های شبکه های اجتماعی محتوای آنها مورد استقبال قرار گرفته است، بنابراین نه تنها محتوا نو آورانه بلکه تحسینی که از آن خودش کرده است حائز اهمیت است برای انتخاب یک اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی.

بهترین اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی

شناخت ماهیت برند و ارزشی که دارد مهم ترین پارامتر در انتخاب اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی است اگر اینفلوئنسر انتخابی شما باارزش ها و زبان برند هماهنگی نداشته باشد نه تنها نتیجه ی مطلوبی نخواهد داشت بلکه کمپین با شکست مواجه خواهد شد.

اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید در زمینه تخصصی کسب و کار شما فعالیت مشابه داشته باشد تا باعث شناسایی شایسته ی برند شما بشود و تمسخر اطرافیان را به همراه نداشته باشد.

اینفلوئنسر باید تجربه یک کمپین موفق را در رزومه ی کاری خود داشته باشد. ارزش های تبلیغاتی برند شما باید اینقدر توسط اینفلوئنسر درونی و پذیرفته شده باشد که تاثیر عمیقی روی مشتریان بگذارد.

پس ارزیابی اینفلوئنسر برای  انتخاب اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی دو نوع رویکرد دارد اول بازخورد بازار و طرفداران نسبت به او، دوم سطح فعالیت حرفه ای و کاری او که از طریق رزومه مشخص می شود.

توجه داشته باشید که انتخاب هر اینفلوئنسر یک دامنه از مشتریان را با خود به همراه می آورد. درزمان انتخاب اینفلوئنسر توجه داشته باشید که مخاطبان او واقعی بوده باشند و فیک نباشند.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای پیداکردن شبیه ترین اینفلوئنسر به حوزه کاری خودتان از هشتگ های مربوط به کسب و کارتان استفاده کنید و در آنها به جستجوی افراد باشید،همکاری بااینفلوئتسری که در زمینه کاری شما مشهورو معروف است نصف بیشتر مسیر را برایتان هموار می کند.

سرچ در گوگل نیز یکی از راه های مناسب پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی است زیرا یک اینفلوئنسر حرفه ای می داند که قبل از هرچیزی باید روی ثبت برند خود درگوگل و کار کردن روی سئو وقت بگذارد.

یک اینفلوئنسر خوب باید بتواند استراتژی محتوای بلند مدت برای شما پیاده کند پس بهترین اینفلوئنسر، اینفلوئنسری است که به موضوع برند شما مسلط باشد و از کنار این مسئله به سادگی عبور نکنید.

یک اینفلوئنسر خوب فرصت های تبلیغاتی را به خوبی درک می کند و از آنها به نحو احسن استفاده می کند.مطالعه ی بیو و معرفی نامه ی اینفلوئنسرو گفتگو درمورد اهداف و ریز جزئیات انتظارات شما درمورد تبلیغات یکی از بهترین را ه ها برای توافق کاری با اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی است. 

نتیجه گیری

بهتراست قبل از انتخاب یک اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی اهداف تجاری و تبلیغاتی برندتان را در دهن مرور کنید،چهره ای کمپین و تصویثری که میخواهید از خود در دهن مشتری بسازید را ترسیم کنید تا بهتر بتوانید فردی شایسته را انتخاب و گزینش کنید چرا که بودجه تبلیغات،بخش سنگینی از فعالیت کاری شمااست.

برند ها به اینغلوئنسر ها نیاز دارند چرا که ایجاد مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به بالفعل و از همه مهم تر افزایش شناخت نسبت به برند بدون حضور یک اینفلوئنسر و برنامه ی از پیش تدوین شده و استراتژی های او ممکن نیست.

برای آشنایی و کسب اطلاعات دوره سئو تخصصی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شرکت امریکن اکسرپرس از نمونه های موفقی است که از سلبریتی های معروف برای احیای برندش استفاده کرد، چرا که بهتر از هرکسی می دانست استفاده از اینفلوئنسر ها مشارکت و درگیری مشتریان را بالا می برد.در این نوشتار سعی کردیم باارائه راهکارهایی مسیر انتخاب اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی را برای  شما آسان کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *