سئو وب سایت

اهمیت طراحی صفحه اختصاصی برای لینک های ۴۰۴

صفحه 404

همه شما حتما با صفحه ۴۰۴ در اینترنت مواجه شده اید. زمانی که این صفحه را مشاهده می کنید، ممکن است حس سرخوردگی به شما بدهد. زمانی که شما در مرورگر خود آدرس صفحه ای را بنویسید که وجود ندارد یا این که حذف شده است، خطای ۴۰۴ برای شما نشان داده می شود. به هر حال در طراحی سایت و سئو، باید به صفحه ۴۰۴ توجه کرد. در این مطلب به اهمیت طراحی صفحه اصلی برای لینک ۴۰۴ پرداخته شده است. 

برای ارتباط با کارشناسان بهترین شرکت سئو در کرج با شماره ها درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

صفحه خطای ۴۰۴ چیست و چرا مهم است؟

یادتان باشد که اگر می خواهید وبسایت بزرگی داشته باشید که صفحات زیادی دارد پس باید به صفحه ۴۰۴ توجه ویژه داشته باشید. محال است در سایتی این نوع صفحه  وجود نداشته باشد. مخصوصا سایت هایی که بزرگ هستند تعداد زیادی ۴۰۴ دارند یا به اصطلاح ارور ۴۰۴ دارند. از همین روست که شما باید برای سایت خود صفحه ۴۰۴ اختصاصی داشته باشید. 

همان طور که گفته شد صفحات ۴۰۴ صفحه ای است که زمانی که شما روی پیوند( لینک) خراب کلیک می کنید آن را مشاهده خواهید کرد. به دو دلیل ممکن است که یک فرد با صفحه ۴۰۴ مواجه شود. یکی از آنها این است که محتوایی از وبسایت حذف شده است یا این که URL تغییر کرده است. دلیل دیگر اشتباه وارد شدن آدرس سایت می باشد که بسیار هم رایج می باشد. 

دلیل اهمیت صفحات ۴۰۴ این است که اشتباهات همواره وجود دارند. یک صفحه سفارشی ۴۰۴ کمک می کند تا افراد هنگامی که از صفحاتی که وجود ندارند یا حذف شده اند صفحات جایگزین و مرتبط را مشاهده کنند. این صفحات می توانند به ربات های خزنده گوگل کمک کنند تا افراد از طریق لینک های درج شده به دیگر صفحات سایت منتقل شوند. 

گوگل صفحات ۴۰۴ را ایندکس نمی کند اما درست کردن یک صفحه ۴۰۴ سفارشی می تواند مزیت های متعددی داشته باشد. طراحی صفحه اصلی برای لینک ۴۰۴ می تواند فواید زیر را به همراه داشته باشد:

کاهش نرخ بونس: زمانی که شما برای لینک ۴۰۴، صفحه اصلی طراحی کنید آن گاه نرخ بونس کاهش می یابد. این یعنی افراد مدت زمان بیشتری در سایت شما می مانند و این باعث می شود تا بازدید از سایت شما بیشتر شود و از آن سو نیز احتمالا سود شما نیز بیشتر شود. 

بهبود تجربه کاربری : از دیگر خوبی های صفحه های ۴۰۴ این است که با طراحی خلاقانه آن باعث می شود تا توجه بیشتری به آن جلب شود ودر نتیجه موجب افزایش بازدید و ارتقای برند سایت شود. 

خیلی از وبسایت ها ، صفحه های ۴۰۴ را به صفحه اصلی ری دایرکت می کنند. این کار توصیه نمی شود و اگر سئو وبسایتتان برایتان اهمیت دارد، باید یک صفحه ۴۰۴ اصلی و سفارشی بسازید. 

برای اینکه بهتر این موضوع را درک کنید توصیه می کنیم که به صفحه search engine journal مراجعه کرده و مطلب را از منبع اصلی آن مطالعه کنید.

6 افزونه وردپرسی برای جلوگیری از کامنت های اسپم
مطلب مرتبط

این که چگونه یک صفحه ۴۰۴ ایجاد کنید به مدیریت و نیز طراحی وبسایت شما بستگی دارد. اگر از وردپرس استفاده می کنید پس ساخت صفحه ۴۰۴ کار دشواری نخواهد بود و شما خواهید توانست به خوبی این صفحه را طراحی کنید.  

برای ارتباط با کارشناسان بهترین شرکت سئو در کرج با شماره ها درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

نکات ساخت صفحه ۴۰۴ 

برای این که صفحه ۴۰۴ مناسبی بسازید باید به نکات مختلفی توجه کنید. صفحه ۴۰۴ اگر به حال خودش رها شود می تواند باعث شود تا ترافیک سایت شما کم شود. شما باید برای ساخت صفحه ۴۰۴ اختصاصی وقت بگذارید. برای ساختن یک صفحه مناسب ۴۰۴ نکات زیر را در نظر داشته باشید:

لینک های مهم صفحات سایت خود را در انتهای صفحه ۴۰۴ قرار دهید: 

با این کار شما حس بهتری به بازدیدکننده می دهید و او را راهنمایی می کنید تا به صفحات دیگری از سایت شما بروند. شما می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • برخی از محبوب ترین صفحات سایت شما: برخی از محبوبترین و پربازدیدترین صفحات سایت خود را در صفحه ۴۰۴ قرار دهد. 
  • محبوب ترین صفحات محصول یا دسته بندی: اگر سایت فروشگاهی دارید می توانید محبوبترین یا ارزشمندترین صفحات محصول را در صفحه ۴۰۴ قرار دهید. 

راه و روشی برای گزارش کاربران : 

شما می توانید با قرار دادن قرم تماس یا ثبت سفارش، روشی را ایجاد کنید تا کاربران، گزارش خود را ثبت کنند. با این کار شما می توانید حس خوبی را به افراد ببخشید و به آنها بفهمانید که کاملا به آنها توجه دارد. 

متن مناسب و جذابی بنویسید:

روش های جلوگیری از درج کامنت های اسپم در وردپرس
مطلب مرتبط

از بازدیدکنندگان سایت خود در صفحه ۴۰۴ عذرخواهی کنید و یک متن زیبا و مناسب در این زمینه بنویسید و بازدیدکنندگان را راهنمایی کنید که چه کاری انجام دهند و روی چه پیوندی کلیک کنند. 

رنگ آمیزی و تصاویر مناسبی قرار دهید:

از رنگ آمیزی ها و تصاویر جذاب و مناسب استفاده کنید تا صفحه ۴۰۴ شما برای بازدیدکنندگان جذاب باشد. هم چنین شما می توانید اگر دوست داشتید فیلم بگذارید. 

سوالات رایج در مورد صفحه ۴۰۴

صفحه ۴۰۴ چیست؟ صفحه ۴۰۴ یا خطای ۴۰۴ زمانی ایجاد می شود که یک صفحه که قبلا وجود داشته است پاک شده باشد. زمانی که یک کاربر این صفحه را باز کند با صفحه ۴۰۴ روبرو می شود.

چرا طراحی اختصاصی صفحه اصلی ۴۰۴ مهم است؟ چون باعث می شود سئو وبسایت شما بهتر شود و افراد از گیجی و سردرگمی بیرون بیایند و بدانند که باید چه کاری انجام دهند. با ساختن یک صفحه سفارشی برای لینک ۴۰۴ شما مدت زمان ماندن در سایت را افزایش می دهد. 

نکات طراحی سفارشی لینک ۴۰۴ چیست؟ 

باید در صفحه ۴۰۴ محبوبترین و پربازدیدترین لینک ها را قرار دهید، متن جذاب و مناسب بنویسید و فرم تماس و گزارش قرار دهید. 

اگر دنبال تولید محتوای مناسب برای سایت خود هستید می توانید روی پالیزمحتوا حسابی ویژه باز کنید. ما با بهترین قیمت ، کار تولید محتوای شما را انجام می دهیم و سئو وبسایت شما را بهبود می دهیم.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *