وبلاگ

سئوکار در کرج

یکی از مشاغلی که در چند سال اخیر نامش در بین افراد به شکل رسمی تر عنوان شد شغل سئوکار بود. شغلی که هنوز هم شاید برای عده ی زیادی از افراد شرح وظایف آن خوب جا نیفتاده باشد. البته جای تعجب نیست. چرا که وظایفی که بر دوش یک سئوکار قرار دارد بسیار پیچیده است و در محدوده ای با گستره وسیع می باشد. این شغل در ده یا بیست سال گذشته به شکل امروزی اش وجود نداشت و اصلا چنین واژه ای در فرهنگ لغت معنا نشده بود. پیشرفت تکنولوژی، روی کار آمدن وبسایت ها، گسترده شدن فضای مجازی و باز شدن پای کسب و کارها به دنیای آنلاین و شدت گرفتن روز افزون فضای رقابتی بین این کسب و کارها همگی از جمله مواردی بود که زمینه ساز پیدایش شغل سئوکار شد. حال به معرفی بهترین سئوکار در کرج می پردازیم.

برای ارتباط با کارشناسان بهترین شرکت سئو در کرج با شماره ها درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

سئوکار در کرج

فراتر از انتظار

آنالیز وب سایت در سئو

آنالیز وب سایت و رقبای شما

ارائه استراتژی و پلن محتوایی

ابزار سئو وب سایت در کرج

به کارگیری برترین ابزارهای سئو

گزارش ماهانه سئو ایت در کرج

ارائه گزارش دقیق ماهیانه

کشف نقاط قوت و ضعف رقبای شما یکی از مهم ترین کارها برای سئو کاران می باشد. می بایست انواع رقبای شما در حوزه کسب و کارتان بررسی گردد.

بر اساس آنالیز و تحلیل وب سایت شما و نیز کلمات کلیدی موثر در حوزه کسب و کار شما، استراتژی و پلن ارائه می شود. زیرا محتوای ناب در سئو پادشاه است.

از ابزارهای معروف سئو مانند ماز، الکسا، جی تی متریکس و … برای تدوین استراتژی و پلن های دقیق و کاربردی در حوزه فروش شما به کار می گیریم.

برای تیم پالیز محتوا در جریان قرار دادن مشتری از نحوه عملکرد کار بسیار مهم می باشد. بنابراین گزارش رشد و ارتقا و افزایش بازدید به صورت ماهیانه اهمیت دارد.

گام های سئو و بهینه سازی سایت

اولین و مهمترین مرحله از مراحل بهبود سئو سایت در کرج سئوی تکنیکال به معنای ساختن پایه ها و اسکلت قوی برای بالا بردن این بنا می باشد.

در این گام کلمات کلیدی، چگالی کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، تولید محتوای منحصر به فرد و یونیک، برچسب گذاری، لینک سازی و دسته بندی و سایر فعالیت های مشابه انجام می شود.

از دیگر مراحل سئو سایت در کرج لینک دهی به صورت هدفمند می باشد. شما می توانید با استفاده از سئوی تکنیکال و محتوای خاص به صفحه ی اول گوگل برسید اما اگر مشتاقید که در صفحه اول ارتقا پیدا کنید و جایگاه اول را نصیب خودتان کنید باید در زمینه لینک دهی نیز قوی عمل کنید.

سئو وب سایت در کرج

هدف پالیز محتوا در بهینه سازی وب سایت

افزایش ترافیک و بازدید سایت 

ما سعی بر آن داریم که با استفاده از بهترین روش ها با دقت بالا ترافیک‌ سایت شما را افزایش دهیم.

افزایش اعتبار دامنه و صفحات سایت

از لحاظ تکنیکال، لینک سازی خارجی و‌ داخلی می توان به این هدف دست یافت.

افزایش فروش کسب و کارها

افزایش بازدید، کلیک و ترافیک‌ سایت می تواند عاملی برای افزایش فروش سایت شود. ما ارزشمندترین کلمات‌ کلیدی را تارگت می کنیم.

افزایش سرعت load سایت

یکی از فاکتور های مهم برای گوگل در سال ۲۰۲۱، سرعت لود سایت می باشد که باعث کاهش Bounce rate یا فرار کاربران از سایت می شود.

رفع خطای وب مستر تولز

بررسی مداوم‌ پنل سرچ کنسول و‌ بررسی تک تک‌ خطا ها در این محیط که نتیجه های عالی می تواند داشته باشد.

افزایش کلیک وب سایت ها

نرح CTR (کلیک) هر ماهه بررسی می شود و شما می توانید با سپردن سایتتان به تیم ما کاربران بیشتری را به سایت جذب کنید.

بخشی از پروژه های پالیز محتوا

نمونه سایت های پالیز محتوا
جایگاه نمونه سایت های پالیز محتوا



سرچ کنسول نمونه ای از

وب سایت های پالیز محتوا

سئوکار در کرج

سئوکار در کرج کیست؟

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

اگر بخواهیم یک تعریف ساده از سئوکار ارائه دهیم می توان گفت سئوکار فردی ست که برای بالا بردن رتبه سایت ها در گوگل مجموعه ای از اقدامات مختلف انجام می دهد و سعی در این دارد تا وبسایت مورد نظر در نتایج گوگل در صدر لیست نمایش داده شود. اگر شما یک سئوکار باشید و بخواهید شرح شغلی خود را به شکل تخصصی به افراد بدهید احتمالا آن ها را کمی گیج و سر در گم خواهید کرد بنابراین ترجیحا از همان تعریف ساده استفاده کنید و از توضیح دادن وظایف تخصصی تان اجتناب کنید چرا که این تعریف ساده برای عموم مردم ملموس تر است. هر چند که این تعریف ساده و کوتاه تعریف جامعی از شغل سئوکار نیست. ما در اینجا قصد داریم به شکل تخصصی به شما بگوییم که یه سئوکار کیست و چه کاری انجام می دهد.

سئوکار فردی ست که برای یک وب سایت اقدام به تدوین استراتژی می کند. برای اینکه یک وبسایت پیشرفت کند و در نتایج گوگل نمایش داده شود باید اقدامات مختلفی انجام شود که مجموعه این اقدامات در قالب استراتژی سئو عنوان می شوند. اولین صفحه از لیست نتایج گوگل را می توان به میدان رقابت برای سایت های مختلف تشبیه کرد. هر کدام از وب سایت هایی که در یک حوزه خاص فعالیت دارند سعی در این دارند تا در نبرد با سایر رقبا پیروز شوند و هر طور شده خود را در این لیست بالا بکشند. استراتژی سئو کمک می کند تا وب سایت شما به صدر این لیست نزدیک و نزدیک تر شود. در هر میدان رقابتی باید برای پیروزی استراتژی داشته باشید. فرقی ندارد این رقابت یک رقابت ورزشی ست یا یک رقابت علمی. اگر ندانید درست و غلط های مسیر پیروزی کدام است بی شک در این میدان از رقبای خود عقب می مانید.

سئوکار به صورت شخصی سازی شده برای وب سایت شما اقدام به تدوین استراتژی خواهد کرد. این استراتژی لزوما باید متناسب با یک وب سایت خاص باشد. نمی تواند اقدامات سئو که مناسب یک وب سایت فروش لوازم ورزشی است را روی یک وب سایت اخبار هنری پیاده سازی کرد. می توان الگوبرداری نمود اما نمی توان عینا همان اقدامات را اجرا نمود.

سئوکار فردی ست که با توجه به مختصات یک وبسایت و اطلاعاتی که از آن در دسترس است اقدامات لازم را می چیند. به عنوان مثال پیدا کردن کلمات کلیدی برای یک وب سایت از مهمترین اقداماتی ست که سئوکار باید انجام دهد. شاید پیش خود تصور کنید که انتخاب یک کلمه چندان هم کار سختی نیست. مگر چه دردسری دارد یک کلمه کلیدی برای یک وبسایت انتخاب کرد؟! اما اصلا چنین نیست. در پس انتخاب کلمه کلیدی تحلیل های دقیق و جامعی صورت می پذیرد تا سئوکار موفق به انتخاب کلمه کلیدی شود. این کلمه باید به نحوی انتخاب شود که به هنگام جستجوی کاربران وب سایت شما در لیست جستجوها نمایش داده شود بنابراین هر کلمه ای ای را نمی توان انتخاب کرد. سئوکارها در این راستا از ابزارهای مختلف برای انتخاب کلمه کلیدی کمک می گیرند و کار کردن با این ابزارها نیاز به مهارت و دانش سئو دارد.

این روزها مخاطبان بیشتر به محتواهای ناب و منحصر به فرد توجه می کنند تا محتواهای کلیشه ای و کپی شده. دیگر ادبیات سنگین و خشک نمی تواند آنطور که باید و شاید مخاطب را به خود جذب کند. سئوکاران وظیفه دارند محتوایی جذاب برای کاربران تولید کنند و به نحوی مخاطب را در دنیای محتواهای خود غرق کنند. محتوا این روزها در دنیای مجازی پادشاهی می کند. شما می توانید با یک محتوای خلاقانه موج زیادی از مخاطبان را با خود همراه کنید. حتی ممکن است موضوعی که در حال صحبت کردن از آن هستید موضوع چندان جذابی نباشد اما شما می توانید با قلم گیرای خود جادو کنید. این کاری ست که سئوکار باید انجام دهد. خلق محتوای منحصر به فرد، محتوایی که کاربرد پسند باشد، دارای مدیا باشد و تیترهای جذابی داشته باشد از کلیدی ترین ارکان خلق یک محتوای استاندارد است.

یک سئو کار با اقدامات مختلف از جمله ایجاد بک لینک در سایت های مرتبط، فعالیت مفید در دنیای مجازی، تحلیل و آنالیز رفتار کاربران، بررسی سایت های رقبا و آشنایی با ابزارهای سئو می تواند وبسایت شما را زنده کند. بالا رفتن در لیست نتایج گوگل، همان چیزی که همه برای آن سر و دست می شکنند.

وظیفه اصلی یک سئوکار است که باید با استفاده از تخصص، دانش و مهارتی که دارد آن را به درستی انجام دهد. سئوکار باید الگوریتم های موتور جستجو را به خوبی بشناسد و اصطلاحا آن ها را مانند کف دست خود بلد باشد. تصور کنید قرار است در مسیری پر پیچ و خم به مقصد برسید؛ مسیر طولانی ست و رقبا هم زیاد. مطمئنا رسیدن به مقصد در چنین مسیری می تواند در لحظه هایی از مسیر شما را نا امید کند چرا که تعداد رقیبان شما زیاد است و احتمال اینکه مسیری اشتباه را طی کنید نیز زیاد خواهد بود. اما اگر فردی راه بلد در کنار خود داشته باشید که میانبرهای مسیر  را بشناسد می تواند شما را در سریع ترین زمان ممکن از مسیرهای کوتاه به مقصد اصلی برساند. به لطف این فرد است که می توانید لذت شیرین چشیدن به مقصد را بچشید. سئوکار نیز همان فرد راه بلدی است که در مسیر پر پیچ و تاب رتبه گرفتن در نتایج گوگل در کنار شماست. این فرد با دانش سئو، تسلط به ابزارهای سئو و انواع ابزارهای تحلیلی قادر ایت یک استراتژی درست و حسابی برای شما تدوین کند تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید از راه های میبانر به هدف اصلی برسید.

بهره مندی از یک سئوکار قوی برای هر مجموعه ای لازم است. به ویژه اگر عمده درآمد شما از طریق فضای مجازی و وب سایت آنلاین و شبکه های اجتماعی تان به دست می آید. وجود یک سئوکار می تواند همچون ریختن سوخت موشک در باک ماشین باشد. شما سریع تر از آنچه که فکرش را بکنید به مقصد خواهید رسید بدون اینکه متوجه شوید چه مسیری در این بین طی شد.

مهارت های مورد نیاز سئوکار در کرج

اغلب افرادی که می خواهند به یک سئوکار حرفه ای و ماهر تبدیل شوند دنبال لیستی از مهارت ها می گردند که خود را در آن ها تقویت کنند. نمی دانیم بگوییم متاسفانه یا خوشبختانه، اما هیچ لیست دقیقی در مورد مهارت های مورد نیاز سئوکار در کرج وجود ندارد که بتوان به آن استناد کرد اما در اغلب مصاحبه های شغلی تعدادی مهارت های خاص مورد توجه کارفرماها می باشد که در این بخش به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. سئوکار ها بدون داشتن این مهارت ها ممکن است توانند آنطور که باید و شاید یک وبسایت را به سرمنزل مقصود منتهی کنند و آن را به رتبه بالایی در گوگل برسانند.

  • قدرت پاسخگویی و مسئولیت پذیری

اگر می خواهید بدانید که یک سئوکار در کرج باید چه مهارت هایی داشته باشد باید قبل از هر چیز بگوییم که یک سئوکار باید فردی مسئولیت پذیر باشد. شما باید قبل از هر چیز بدانید که مسئولیت پیشرفت و ارتقای یک وب سایت به دوش شما گذاشته شده است بنابراین باید در کار خود جدی باشید و به تعهداتی که داده اید پایبند بمانید. سئوکارها باید بدانند که هر حرکت آن ها می تواند روی بهتر شدن جایگاه یک وبسایت نقش داشته باشد بنابراین باید اقدامات خود را حساب شده اجرا کنند. شاید به جرئت بتوان گفت که سخت ترین مسئولیتی که به دوش سئوکاران گذاشته می شود همین مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن است. سئوکاران باید تحت هر شرایطی قدرت پاسخگویی به کارفرمای خود را داشته باشند.

  • آشنایی با بخش های اصلی سئو

شاید نحوه کار کردن با موتور جستجو به نظرتان بسیار ساده و سطحی بیاید اما این در مورد یک سئوکار صادق نیست. سئوکار باید نحوه کار کردن با موتور جستجو را در سطح حرفه ای بلد باید و به زیر و بم های آن آشنایی کامل داشته باشد. بنابراین هیچ نقطه کوری از یک موتور جستجو نباید برای سئوکار وجود داشته باشد. آشنایی با سئوی تکنیکال، آشنایی با سئوی داخلی یا On page SEO و آشنایی با سئوی خارجی یا Off page SEO از جمله مواردی ست که سئوکار باید با آن آشنایی داشته باشد.

  • قدرت تحلیل و آنالیز قوی

نمی توان از همه سئو کار ها توقع داشت که به یک میزان از مهارت آنالیز و تفکر انتقادی بهره مند باشند اما می توان از آن ها توقع داشت که در مسیر تبدیل شدن به یک سئو کار قوی این مهارت را در خود تقویت کنند. سئو کاران باید بتوانند دلیل هر رخداد را تشخیص دهند و سر نخ هر ماجرا را پیدا کنند. بهره مندی از قدرت تحلیل قوی می تواند باعث شود که سئو کار در مورد استراتژی های رقیبان اطلاعات خوبی به دست آورد چرا که قادر است علاوه بر پیشرفت و ارتقای رتبه وبسایت آن ها را با تحلیل های قوی کشف کند و برای وب سایت شما نیز فرآیندی مشابه را پیاده سازی کند.

  • مرحله بندی اقدامات سئو

یک سئو کار قوی در کرج باید این مهارت را داشته باشد که اقدامات سئو را به درستی مرحله بندی کند. در واقع او باید بتواند اقدامات سئو را از لحاظ اهمیت و درجه دشواری تحلیل کند و بهترین و موثر ترین اقدام را انتخاب کند. به عنوان مثال او باید بداند که استراتژی مربوط به لینک سازی و ایجاد بک لینک از جمله اقداماتی ست که زمان زیادی می گیرد و کمی هم دشوار است اما اگر درست اجرا شود می تواند نتیجه ای درخشان حاصل کند و رتبه وب سایت را به شکل قابل توجهی ارتقا دهد. اگر یک سئو کار بخواهید این اقدام را صرف زمان بر بودن کنار بگذارد به دست خود کارت برنده را خواهد سوزاند. بنابراین اولویت دادن و درک اهمیت اقدامات سئو از مهم ترین مهارت های مورد نیاز سئو کار در کرج می باشد.

  • قدرت بیان عالی

شاید تصور کنید که سئو کار صبح تا شب پای سیستم کامپیوتری نشسته است و اصلا فن بیان به چه کار او می آید؟! اگر چنین تصوری دارید سخت در اشتباه هستید. یک سئو کار قوی باید بتواند تیم کاری را گرد هم آورد و اگر وظیفه توجیه کردن آن ها را برای انجام وظیفه های مختلف دارد بتواند این کار را به درستی انجام دهد. نتیجه اقدامات تمامی افراد و تیم کاری است که میتواند رتبه یک وب سایت را ارتقا دهد بنابراین سئو کار باید بتواند مفاهیم پیچیده و تخصصی سئو را به هر کدام از اعضای تیم توضیح دهد و مفاهیم را برای آن ها ملموس نماید. از طرفی باید قدرت بیان خوبی در متقاعد کردن کارفرما داشته باشد. ارائه گزارش های دقیق به کارفرما از مهمترین وظیفه های سئو کار می باشد و او باید در این زمینه موفق عمل کند تا نتیجه کارش به خوبی دیده شود.

  • آشنایی با ساختار محتوای استاندارد

از دیگر مهارت های یک سئو کار آشنایی با ساختار محتوای اصولی و استاندارد می باشد. سئو کار باید این مهارت را داشته باشد که محتوای استاندارد را از محتوای غیر استاندارد تشخیص دهد چرا که بسیاری از مواقع وظیفه تولید محتوا به عهده کارشناس محتوا می باشد و سئوکار در تولید محتوا نقشی ندارد. اما باید این مهارت را داشته باشد که محتوای خوب و با کیفیت را تشخیص دهد. موتورهای جستجو دارای الگوریتم های بسیار پیشرفته ای هستند و می توانند محتوای خوب را محتوای بی کیفیت تشخیص دهند بنابراین قبل از اینکه محتوا روی سایت منتشر شود باید از فیلتر سئو کار عبور کند.

  • مهارت در حیطه مارکتینگ

هر چه پیش می رویم احتمالا با خود می گویید که سئو کار چه مهارت های زیادی نیاز دارد. حقیقت هم همین طور است. سئو کار ها باید علاوه بر مهارت های فنی به سایر مهارت ها نیز مجهز باشند. یکی از این مهارت ها مارکتینگ است. اگر خاطرتان باشد در ابتدای بحث از تدوین استراتژی توسط سئو کار صحبت کردیم. این استراتژی باشد بر اساس اهداف مارکتینگ ترسیم شود بنابراین واجب است که سئو کار در این زمینه نیز مهارت داشته باشد. به عنوان مثال آیا هدف شرکت از سئو دست یافتن به بستری وسیع از مخاطبان و بازدیدکنندگان است یا می خواهد میزان فروش را افزایش دهد؟ شاید هم قصد دارد مشتریانی که از دست داده را دوباره به سمت خود بکشاند. سئو کار برای اینکه بتواند یک استراتژی درست و اصولی تدوین کند باید بتواند همچون یک دیجیتال مارکتر فکر کند و در ابتدا نیازهای سازمان را شناسایی کند.

  • آشنایی به کد نویسی وب

 از دیگر مهارت های لازم برای سئو کار در کرج آشنایی به مهارت کدنویسی وب می باشد. این بدان معنا نیست که یک سئو کار باید بتوانید یک وبسایت طراحی کند یا کد نویسی کند. اساسا طراحان وب وظیفه دیگری دارند که از وظایف سئو کار جداست. اما سئو کار باید ساختار اصلی کد، اصول طراحی وب و متا تگ ها آشنایی داشته باشد. آشنایی حدودی با کدهای HTML از مهم ترین این موارد می باشد.

کلمات کلیدی بدون برند Non-Branded برای ترافیک ارگانیک
مطلب مرتبط

باید به این نکته نیز دقت داشت که یک سئو کار لزوما نیازی نیست که به تمام این موارد تسلط داشته باشد. کارفرمایان نباید توقعات عجیب و غریب از سئو کار داشته باشند. به عنوان مثال نیازی نیست که یک سئو کار به صفر تا صد زبان های برنامه نویسی مسلط باشد. این مورد اصلا در حیطه مهارت های لازم برای یک سئو کار نیست. بنابراین سطح توقعات باید منطقی و معقول باشد. اگر بخواهیم مهارت های مورد نیاز یک سئو کار در کرج را به طور کلی بین کنیم می توان این مهارت ها را به صورت خلاصه وار در قالب موارد زیر بیان کرد. البته

  • درک کامل و دقیق مفاهیم پایه ای سئو و بهینه سازی سایت
  • درک دقیق و پایه ای الگوریتم های جستجو به جهت به کار بستن در سئوی سایت
  • آشنایی دقیق با سئوی تکنیکال
  • بهبود تجربه کاربری با استفاده از تحلیل و آنالیز سایت توسط ابزارهای سئو
  • آنالیز صفحات و محتوایی که در هر صفحه انتشار یافته است
  • مهارت آنالیز کلمات کلیدی و انتخاب بهترین کلمات با استفاده از ابزارهایی مانند کیبورد ریسرچ
  • مهارت تدوین استراتژی برای سئوی سایت
  • مهارت پیدا کردن نقاط ضعف سایت و گره های کوری که در سئوی سایت افتاده و ارائه راهکار برای رفع آن ها
  • مهارت ساختن کمپین های رپورتاژ آگهی
  • بهینه سازی ساختار URL
  • مهارت بهینه سازی متاتگ ها همچون تگ تایتل، متا دیسکریپشن و هدینگ
  • مدیریت محتواهای بصری
  • مهارت کار با ابزارهایی چون Google Analytics، Google Search Console، Google trend و Google Adwords
  • مهارت کار با Link Building
  • آشنایی با مفاهیم بازاریابی محتوا و تشخیص محتوای استاندارد
  • مهارت آنالیز کردن رقبا و استخراج رتبه هر وب سایت
  • مهارت کار با انواع شبکه های اجتماعی و آشنایی با قوانین سئو جهت رشد پیج های موجود در شبکه های اجتماعی و آشنایی با سوشال سیگنال
  • مهارت کار با سیستم های مختلف مدیریت محتوا همچون وردپرس
  • مهارت زبان انگلیسی

نکات استخدام بهترین سئوکار در کرج

فرقی ندارد کسب و کار شما یک کسب و کار عظیم با ۱۰۰ پرسنل باشد و یا یک شرکت کوچک با تعداد ۱۰ پرسنل داشته باشید؛ شما باید توسط مخاطبان خود به بهترین شکل ممکن دیده شوید. هیچ فرقی هم ندارد که مخاطبان شما در کجای دنیا قرار دارند و کسب و کار شما کجاست. کرج، تهران، شیراز و یا حتی نقطه ای دیگر از دنیا. شما می توانید مخاطبانی از خارج از کشور داشته باشید بنابراین باید فکری برای جذب و حفظ آنها داشته باشید.

یک سئو کار قوی می تواند حرفه شما را رشد دهد و کاری کند که توسط مخاطبان هدف دیده شوید. البته دقت داشته باشید که فرآیند سئوی سایت یک فرآیند یک شبه نیست و نباید توقع داشته باید سئو کار برای شما معجزه کند. دیده شدن یک کسب و کار زمان می برد. این را هم در نظر داشته باشید که دیده شدن توسط هر مخاطبی نمی تواند برای حرفه شما ارزشمند باشد. آنچه که این امر را ارزشمند می کند دیده شدن توسط مخاطب هدف است و این همان کاری ست که یک سئو کار برای شما انجام می دهد.

پس مطمئنا شما هم مثل بسیاری از کسب و کارهای دیگر به دنبال استخدام بهترین سئو کار در کرج هستید. در این بخش قصد داریم نکات استخدام بهترین سئو کار در کرج را با شما در میان بگذاریم بنابراین می توانید به هنگام استخدام سئو کار با دقت به این نکات بهترین فرد را برای این هدف انتخاب کنید. حتی اگر در حوزه سئو فعالیت می کنید و می خواهید شانس خود را برای استخدام بالا ببرید نیز می توانید به این موارد استناد کنید چرا که بی شک اغلب کارفرمایان برای انتخاب سئو کار این موارد را در پس ذهن خود دارند.

  • بهره مندی از قدرت تحلیل بالا

بگذارید آب پاکی را روی دست تان بریزیم؛ تا زمانی که یک سئو کار قدرت تحلیل بالایی نداشته باشد هیچ ابزار و نرم افزاری به کار او نخواهد آمد. سئو کار در وهله اول باید بتواند از قوه تحلیل و آنالیز ذهنی خود استفاده کند. دنیای سئو بسیار پیچیده است و سئو کاران باید بتوانند داده ها و اطلاعات را پیش از هر چیز در مغز خود پردازش کنند تا بهترین استراتژی را برای ارتقای رتبه سایت شما تدوین نمایند. این شاید تعبیر دیگری از همان اصطلاح عامیانه باهوش بودن باشد. شما باید بتوانید به هوش و قدرت آنالیز سئو کار اعتماد کنید و خیال تان راحت باشد که بهترین تصمیات توسط او اتخاذ می شود.

  • آشنایی با روش های اصولی سئو یا اصطلاحا سئوی کلاه سفید

برای استخدام سئو کار در کرج باید مطمئن باشید که سئو کار مورد نظر شما قصد دور زدن قوانین سئو را ندارد و با اصولی سئوی کلاه سفید آشنایی کامل دارد. چنانچه سئو کار مورد نظر شما به عواقب استفاده از سئوی کلاه سیاه آشنایی نداشته باشد یک شبه هر آنچه تا اینجا رشته بودید را پنبه خواهد کرد! بنابراین مطمئن شوید که سئو کار مربوطه به قوانین سئوی اصولی و معیارهای ارزیابی گوگل آشنایی دارد و سرلغ راهکارهایی که توسط گوگل به کسب امتیاز منفی منجر می شود نمی رود.

  • تسلط به ابزارهای سئو

یک سئو کار بدون ابزارهای سئو همچون یک بنا یا گچ کار بدون ابزارهای بنایی و گچ کاری یا یک مهندس بدون ابزارهای مهندسی است. او عملا هیچ کاری از پیش نخواهد برد. بنابراین برای استخدام بهترین سئو کار در کرج باید به انواع ابزارهای رایگان و پولی برای ارتقای سئوی سایت اشراف داشته باشد. در بسیاری از مواقع کارفرمایان نیز در این زمینه دستی بر آتش دارند اما سئو کار باید دانشی فراتر از کارفرمای خود در این زمینه داشته باشد. البته در این مورد نباید به سئو کار بیش از حد سخت بگیرید چرا که دنیای ابزارهای سئو بسیار گسترده و پیچیده است و یقینا هیچ سئو کاری نمی تواند به تمام این ابزارها مسلط باشد بنابراین همین که استفاده از مهم ترین و کاربردی ترین ابزارها را هم بلد باشد کافی ست. در واقع آشنایی به ابزارهای بیشتر برای یک سئوکار جزو آپشن های او به حساب می آید. وگرنه آشنایی به ابزارهایی چون گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول از تمام سئوکاران توقع می رود.

  • تسلط به اصول و قواعد تولید محتوای استاندارد

شما نباید از سئو کار توقع داشته باشید که برای شما تولید محتوا انجام دهد اما می توانید این توقع را از او داشته باشید که به اصول حرفه ای تولید محتوا آشنایی داشته باشد. محتوایی که قرار است در وبسایت شما انتشارپیدا کند از فیلتر سئو کار رد می شود و چنانچه از استانداردهای کافی برخوردار نباشد بی شک سئوی سایت تان دچار مشکل خواهد شد بنابراین باید مطمئن شوید که سئو کار مورد نظر به این اصول واقف است و در صورت نیاز می تواند دست به قلم شود و محتوایی یونیک و استاندارد برای بخش هایی از وب سایت تولید کند.

  • آشنایی به مسئولیت های یک سئو کار حرفه ای

بهترین سئو کار در کرج باید به مسئولیت های یک سئو کار حرفه ای آشنایی داشته باشد. آنالیز کردن وب سایت های رقبا، لینک سازی داخلی و خارجی، استفاده از ابزارهای تحلیل کلمات کلیدی و انتخاب بهترین کلمات کلیدی، آپدیت کردن محتوای سایت، ارائه راهکارهای دیجیتال مارکتنیگ و بالا بردن ترافیک وب سایت از جمله این موارد می باشد.

  • استخدام بهترین سئو کار در کرج به صورت دورکار

به شما توصیه می کنیم که خود را به مرزهای جغرافیایی و محدوده های فیزیکی محدود نکنید. اگر به دنبال استخدام بهترین سئو کار در کرج هستید می توانید سئو کارهای حرفه ای و کار بلدی را از سرتاسر کشور انتخاب کنید تا سئوی سایت شما را به عهده بگیرند. ممکن است آن فردی که شما به دنبالش هستید در شهر دیگری باشد بنابراین خود را محدود به افرادی که به صورت حضوری برای استخدا مراجعه می کنند نکنید. در واقع شما می توانید یک سئو کار اصلی برای وب سایت خود در مجموعه تان داشته باشید و سایر سئو کارها را از شهرهای دیگر استخدام کنید.

  • موفقیت های پیشین و رزومه سئوکار را بررسی کنید

برای استخدام بهترین سئو کار در کرج باید میزان موفقیت سئو کار را بسنجید بنابراین باید نمونه کارهای او را مورد بررسی قرار دهید. چه وب سایت هایی تا کنون در دست سئو کار مورد نظر بوده؟ تا چه حد توانسته در ارتقای رتبه این وبسایت ها موفق ظاهر شود؟ نتیجه کار او تا چه حد درخشان بوده؟ بی شک هر چه سئو کار مورد نظر نمونه کارهای قوی تری داشته باشد شانس او برای استخدام بالاتر خواهد رفت چرا که نمونه کارهای قوی خود نشان از تخصص و دانش بالای سئو کار در ارتقای رتبه وب سایت ها دارد.

  • مهارت های ارتباطی سئو کار را بسنجید

 در استخدام سئو کار باید میزان مهارت های ارتباطی او را بسنجید. سئو کار باید بتوانید ارتباط مستقیم و دائم با شما داشته باشد و نیازهای وب سایت به تغییرات را با شما در میان بگذارد. سئو کار باید بتواند با طراح گرافیک، طراح وب سایت، کارشناس محتوا، برنامه نویس و سایر افرادی که در حال کار کردن روی وب سایت هستند ارتباط موثر داشته باشد و به آن ها نقشه راه بدهد. این سئو کار است که با تدوین استراتژی به سایر افراد تیم مسیر و جهت می دهد بنابراین باید مهارت های ارتباطی قوی داشته باشد.

روش های اتصال دامنه به هاست
مطلب مرتبط

برای استخدام بهترین سئو کار در کرج باید موارد مهمی را در نظر داشته باشید که مهمترین آن ها در این بخش گفته شد، آشنایی به الگوریتم های موتور جستجو، نظم، وقت شناسی، اصول تحلیل کلمات کلیدی، آشنایی با نکات دیجیتال مارکتینگ، مهارت های ارتباطی قوی، گرازش دهی دقیق و حرفه ای، داشتن نمونه کارهای قوی و موفقیت آمیز و قدرت تحلیل رقبا از جمله مواردی ست که به هنگام استخدام بهترین سئو کار در کرج باید مد نظر داشته باشید. برخی از مدیران و کارفرمایان به اشتباه به هنگام استخدام سئو کار از او توقع دارند که یک شبه وب سایت آن ها را در صدر لیست نتایج گوگل بنشاند. شما باید از سئو کار خود توقعات منطقی داشته باشید و بدانید که روند سئو یک روند طولانی ست بنابراین نمی توان در اجرای آن شتاب کرد. همچنین این توصیه را جدی بگیرید که بهترین سئو کاران لزوما در حوالی شما حضور ندارند و ممکن است در شهر یا کشوری دیگر باشند بنابراین دید خود را در این باره محدود نکنید.

اقداماتی که یک سئوکار متخصص در کرج ارائه می دهد؟

آنچه که اغلب در بین سئو کاران جا افتاده آشنایی با پکیجی از اقدامات است که انجام آن ها می تواند رتبه وب سایت را ارتقا دهد. هر چند که در این بین برخی سئو کارها دارای هوشمندی و زیرکی بالایی هستند و با قوه تحلیل و منطق خود راهکارهایی طلایی برای سئوی سایت انجام می دهند اما آنجه که به طور کلی به عنوان بهترین اقدامات سئو کار تخصصی شناخته می شود مجموعه ای مشخص از اقدامات است. این اقدامات تنها اقداماتی نیستند که می توان برای بهبود سئو انجام داد اما می توان به جرئت گرفت که بهترین اقدامات سئو هستند. در این بخش بما ما همراه باشید تا بهترین اقداماتی که یک سئو کار متخصص در کرج می تواند انجام دهد را با هم بررسی کنیم.

  • گنجاندن کلمه کلیدی اصلی در بهترین قسمت از محتوا

ساده ترین و ابتدایی ترین اقدام برای سئو این است که بدانید کلمه کلیدی اصلی را در کدام بخش از محتوا به کار ببرید. این اقدام هر چند ساده است اما به شدت کلیدی و مهم می باشد. کلمات کلیدی زیادی ممکن است در متن استفاده شوند اما اینکه این کلمات چند بار، با چه درصدی از چگالی و چگونه در متن به کار برده شوند خود اقدامی مهم است که به عهده سئو کار می باشد. به عنوان مثال آوردن کلمه کلیدی اصلی در بالاترین بخش از محتوا بسیار مهم است چرا که عمده توجه و فوکوس گوگل روی این بخش است.

  • جلوگیری از انتشار محتوای تکراری در سایت

 سئو کار باید جلوی انتشار محتوای تکراری را در سایت بگیرد که به آن Duplicate Content گفته می شود. چنانچه گوگل تشخیص دهد که شما از محتوای تکراری یا مشابه استفاده کرده اید حسابی از چشمش خواهید افتاد! جلوگیری از انتشار تگ عنوان تکراری، متا دیسکریپشن تگ تکراری، لندینگ های تکراری، آلت عکس های تکراری و دسته بندی های تکراری نیز جزو این اقدامات می باشد.

  • افزایش سرعت لود شدن وب سایت

هیچ چیز به اندازه دیر لود شدن وب سایت نمی تواند کاربر را از وب سایت شما نا امید کند. عصر امروز عصر سرعت است و افراد زمان زیادی برایصبر کردن جهت لود شدن وب سایت شما ندارند. کافی ست وب سایت تان چند ثانیه دیرتر لود شود تا کاربر شما را در کسری از ثانیه ترک کند و سراغ سایت های دیگر برود. بنابراین به همین سادگی می توانید مخاطبان خود را از دست دهید. یکی از اقدامات مهم سئو کاران این است که با استفاده از ابزارهای تست سرعت، سرعت لود شدن وب سایت و بنچمارک وب سایت را چه در مرورگر کامپیوتر و چه در مرورگر موبایل تخت سنجش قرار دهد و در صورت نیاز اقدامات لازم را برای بالا بردن این سرعت انجام دهد. فشرده سازی تصاویر، استفاده از تم های سبک، تغییر هاست، استفاده از Lazy Loading و به کار بردن CDN می تواند در این راستا موثر باشند.

  • آنالیر نتایج سئو از طریق سرچ کنسول

انجام اقدامات سئو تا زمانی که هیچ تحلیل و آنالیزی در کار نباشد هیچ فایده ای ندارد. این کار درست مانند این است که با چشمان بسته رانندگی کنید. احامال رسیدن شما به مقصد چقدر است؟ یقینا این درصد درصد کمی ست. سرچ کنسول گوگل یکی از مهمترین ابزارهایی ست که سئو کار از آن استفاده می کند و وضعیت کلی وب سایت را از طریق آن می سنجد. لازم نیست سئو کار به تمام جنبه های سرچ کنسول آشنایی داشته باشد. بررسی Performance، Coverage و Enhancements از جمله مواردی ست که سئو کار باید در لیست مهمترین اقدامات خود قرار دهد تا به اطلاعات دقیق در مورد تعداد کاربران وارد شده به وبسایت، شناسایی صفحات ایندکس شده و صفحاتی که در اندکس مشکل دارند و همچنین قابلیت سازگاری با موبایل دست پیدا کند.

  • بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی مدیاها توسط سئوکاران انجام می شود. استفاده از تصاویر مرتبط با عنوان مناسب می تواند به بالا بردن رتبه وب سایت شما کمک کند. استفاده از عنوان مرتبط چیزی ست که گوگل متوجه آن می شود. همچنین باید از آلت تصویر مناسب استفاده شود.

  • لینک سازی داخلی و خارجی

ساده ترین اقدام و البته کلیدی ترین اقدام را می توان لینک سازی داخلی دانستو کمتر سئوکاری پیدا می شود که این اقدام را نادیده بگیرد. انچه که داستان لینک سازی را کمی چالش برانگیز می کند لینک سازی خارجی است. این اقدام سئو یکی از دشوار ترین اقدامات است اما اگر به درستی انجام شود می تواند نتایج درخشانی داشته باشد.

  • بهینه سازی تجربه کاربری

سئو کاران باید رابط کاربری را بهینه سازی نمایند. این موضوع چیزی نیست که گوگل بتواند به طور مستقیم تشخیص دهد اما می تواند از روی رفتار کاربران به تجربه کاربری وب سایت شما پی ببرد. گوگل لحظه به لحظه رفتار کاربران را زیر ذره بین دارد. اگر کاربر بعد از وارد شدن به وب سایت شما در مدت زمانی کوتاه وب سایت شما را ترک کند نشان از این دارد که نتوانسته با سایت شما به هر دلیل ارتباط برقرار کند و نشان از تجربه کاربری ضعیف دارد. بنابراین سئوکار باید بتواند تجربه کاربردی را بهینه سازی کند.

محاسبه هزینه استخدام سئوکار در کرج

کنترل هزینه ها در هر کسب و کار از مهم ترین اولویت ها می باشد. برخی هزینه ها اختیاری و برخی هزینه ها اجباری ست. هزینه ای که برای سئوی سایت پرداخت می شود را نمی توان هزینه ای اجباری دانست اما اگر در این راستا هیچ هزینه ای نکنید نباید توقع دیده شدن، افزایش فروش و محبوبیت و شهرت را داشته باشید. بنابراین باید با سودآوری و جذب مخاطبان خداحافظی کنید. هزینه استخدام سئوکار در کرج یک هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است. این هزینه اگر به شکل درست پرداخت شود بی شک چند برابرش به کسب و کار شما برگشت داده خواهد شد. اما هزینه استخدام سئوکار در کرج چه میزان است؟ آیا این مبلغ مبلغی روشن و شفاف است و یا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد؟

قطعا هزینه استخدام سئوکار در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر دنبال یک تعرفه سئوی ثابت برای تمام سئوکاران می گردید دست نگه دارید چرا که به هیچ تعرفه ثابتی نخواهدی رسید. هزینه استخدام سئوکار در کرج به مهارت های او بستگی دارد. این مهارت ها می تواند شامل انتخاب کلمات کلیدی، بهینه سازی کدهای داخلی، ثبت سایت در دایرکتوری ها، بلاگ سازی، فعال بودن در شبکه های مجازی، تحلیل رقبا، دریافت گواهینامه های مربوطه، سایت مپ، بالا بردن سرعت لودینگ، بهبود تجربه کاربری، دریافت بک لینک، لینک سازی داخلی، تولید محتوای یونیک، تبلیغات اینترنتی و آشنایی با ابزارهای تحلیلی و گزارش دهی های دقیق باشد.

اساسا سئو مجموعه ای از تکنیک های سئوی داخلی و سئوی خارجی می باشد که تمام آن ها دارای هزینه یکسان نیستند و هر کدام قیمت گذاری خاص خود را دارند. به میزانی که یک سئو کار به این تکنیک ها آشنایی داشته باشد و روی آن ها مسلط باشد یقینا دستمزد او نیز بالاتر خواهد بود. برخی از این تکنیک ها بسیار حرفه ای هستند و هر سئوکاری در آن ها ماهر نیست پس طبیعتا آن دسته از سئوکارانی که روی این تکنیک ها اشراف بالایی دارند نرخ دستمزد خود را مبلغ بالاتری تعیین می کنند. منطقی هم به نظر می رسد. طبیعتا کارشناسانی که دارای تخصص و مهارت بیشتری در سئو هستند و به تکنیک های بیشتری مسلط هستند سایت شما را به شکل حرفه ای تر بهینه سازی خواهند کرد.

UGC چیست؟
مطلب مرتبط

با این حال از آنجایی که رقابت در دنیای سئو بسیار شدید و تنگاتنگ است سئوکاران در کرج سعی در این دارند تا قیمت های رقابتی ارائه دهند و مخاطبان خود را از صرفه اقتصادی در عین دریافت خدمات تخصصی بهره مند سازند.

هزینه استخدام سئوکار در کرج می تواند به صورت پروژه ای، ساعتی، ماهانه، بر اساس عملکرد و یا بر اساس کلمه کلیدی باشد. بنابراین مدت زمان درگیر بودن سئوکار در انجام فرآیند سئو در این نرخ دخیل است. نرخ استخدام سئوکار در کرج بر اساس هر یک از این موارد می تواند متفاوت باشد. بنابراین به نسبت تقاضایی که از سئوکار دارید هزینه استخدام او نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر درخواست شما از سئوکار، خدمات سئو بر اساس کلمات کلیدی باشد باید درجه سختی، میزان رقابت بر سر کلمات کلیدی و تعداد کلمات کلیدی مشخص شود. وضعیت رقبا، وضعیت فعلی وب سایت شما و مواردی چون استراتژی های دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته شده برای وب سایت تان همگی در این نرخ دست دارند. بنابراین برای تعیین هزینه استخدام سئوکار در کرج باید فاکتورهای زیادی زیر ذره بین قرار گیرند تا در نهایت نرخ تصویب شده اعلام گردد.

شما می توانید در واقع با هر میزان سرمایه ای که دارید اقدام به استخدام سئوکار در کرج نمایید و گامی مثبت در راستای بهبود وضعیت وب سایت تان بردارید. می توانید با اقدامات کوچک سئو شروع کنید و به همان نسبت هزینه کمتری پرداخت کنید. بنابراین هزینه استخدام سئوکار در کرج به بودجه شما هم بستگی دارد.

شاید تصور می کنید که هرچه تخصص و تجربه سئوکار بیشتر باشد هزینه استخدام او در طولانی مدت نیز بیشتر خواهد بود اما همیشه هم اینطور نیست. هزینه استخدام سئوکار قوی و با تجربه در طولانی مدت بی شک برای شما بسیار مقرون به صرفه تر از هزینه استخدام سئوکار پروژه ای و کوتاه مدت خواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم که یک تیم سئوکار قوی پیدا کنید و همکاری طولانی مدت با آن ها داشته باشید. بی شک در هزینه های پرداختی تان صرفه اقتصادی قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این وضعیت وب سایت شما برای همیشه تحت نظر و کنترل تیم متخصص سئوکار خواهد بود و شرایط به شکل ایده آل پیش خواهد رفت.

هیچ سئوکاری نمی تواند قبل از بررسی وب سایت شما و بررسی اهداف تان از سئو اعلام نرخ و دستمزد نماید بنابراین هیچ گاه از تیم ها سئوکار توقع نداشته باشید که قبل از بررسی وضعیت وب سایت شما نرخ تعیین شده ای را اعلام کنند. شما نیز باید به هنگام استخدام سئوکار در کرج به موارد زیادی چون تخصص و تجربه سئوکار، نمونه کارهای او، تکنیک های مورد انتظار و خدماتی که از سئوکار توقع دارید نگاهی داشته باشید تا قیمت استخدام سئوکار را به شکل دقیق تری ارزیابی کنید.

تیم های متخصص سئوکار با داشتن نمونه کارهای موفق و انجام چندین و چند پروژه سئو، دارای نرخ های متفاوتی هستند. این نرخ بر اساس میزان تجربه و مهارت سئوکاران، مدت زمان انجام پروژه سئو، نوع سئو، نوع خدمات، وضعیت فعلی وب سایت، وضعیت رقبا و ضمانت نتیجه تعیین می شود. باز هم توصیه می کنیم که برای محول کردن سئوی وب سایت خود تیم سئوکار ثابت داشته باشید و از سپردن سئوی وب سایت خود به سئوکاران مختلف اجتناب کنید. اینگونه هم در هزینه های استخدام سئوکار در کرج صرفه جویی می کنید و هم نتیجه بهتری خواهید گرفت.

مزایای سئوکار در کرج

همین حالا اگر با عده ای از صاحبان کسب و کار صحیت کنید مطمئنا در بین آن ها چند نفر پیدا می شوند که هزینه کردن برای استخدام سئوکار را هزینه ای بهیوده می دانند اما اگر از مزایای سئوکار در کرج خبر داشتند این هزینه برایشان بیهوده و بی معنا نبود که هیچ، مطمئنا خودشان اولین نفر برای دریافت خدمات سئو داوطلب می شدند.

این روزها بیش از هشتاد درصد بازدیدهایی که از کسب و کارها صورت می پذیرد از طریق اینترنت است. کافی ست تعداد دفعاتی که خرید اینترنتی انجام داده اید را بشمارید تا به صحت این گفته پی ببرید. عده زیادی از افراد از سبک ترین خرید ها همچون خرید میوه و سبزی و خرید های روزمره گرفته تا بزرگترین خریدها همچون خرید گوشی و لپتاپ و خودرو را به صورت اینترنتی انجام می دهند. پس جای تعجب نیست که کسب و کارهای مختلف برای دیده شدن هرچه بیشتر در این کارزار سر و دست می شکنند. شما می توانید با تکنیک های سئو تعداد مخاطبان بیشتری را جذب کنید و میزان فروش خود را بالا ببرید. در واقع سئوی سایت باعث می شود تا شما نیاز به پرداخت هزینه های آنچنانی تبلیغات نداشته باشید چرا که با سئوی قوی می توانید همواره در معرض دید مخاطب در صفحه اول گوگل باشید. هزینه سئو یک دهم هزینه های تبلیغات محیطی و مجاری هم نخواهد شد بنابراین چه راهی بهتر از این برای ایجاد صرفه اقتصادی؟ شما با داشتن سئوکار در کرج می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه های گزاف در تیررس نگاه همیشگی مخاطبان هدف تان باشید. صدر لیست گوگل جایی ست که مخاطبان شما بارها و بارها در طول روز بدان مراجعه می کنند.

بهره مندی از سئوکار می تواند بازگشت سرمایه قابل توجهی را برای شما رقم بزند. مطمئن باشید بعد از تجربه نتایج سئو سرمایه کمتری روی روش های بازاریابی اینترنتی و سنتی صرف خواهید کرد و کم کم به فکر سرمایه گذاری روی سئوکار خواهید افتاد چرا که نتایج سئو بسیار درخشان تر از سایر روش های مارکتینگ می باشد. با این حال سئو باید در راستای اقدامات مارکتینگ باشد تا نتیجه خوبی از آن بگیرید.

شما با استفاده از تبلیغات محیطی و مجازی در معرض دید افراد زیادی قرار خواهید گرفت که شاید تنها ۲۰ درصد آن ها مخاطب هدف شما باشند اما با استفاده از اقدامات سئو در معرض دید مخاطبانی هستید که ۱۰۰ درصد آن ها مخاطبین هدف شما هستند و به دنبال آنچه که شما ارئه می دهید به وب سایت تان پا گذاشته اند. بنابراین احتمال اینکه از طریق سئو بتوانید به درآمدزایی بیشتر و فروش و سوددهی برسید بسیار بیشتر است. بسیاری از اقدامات سئو نیاز به پرداخت هزینه بالایی ندارد در حالی که نتیجه آن شما را شگفت زده خواهد کرد. سرمایه گذاری روی کلمات کلیدی می تواند یک تنه وب سایت شما را مانند جت به صدر نتایج گوگل بکشاند. کافی ست هوشمندانه عمل کنید و برای هر اقدام تان دلیل و منطق داشته باشید.

استخدام سئوکار در کرج می تواند وب سایت شما را در بین انبوهی از وب سایت هایی که در حال ارائه خدمات محلی هستند برجسته نماید. بنابراین زمانی که مخاطبان در حوالی شما به دنبال خدمات مورد اارئه مجموعه شما هستند، وب سایت تان به عنوان اولین پیشنهاد به آن ها نمایش داده می شود و چه چیز بهتر از اینکه بتوانید مخاطبینی در حوالی خود داشته باشید و با خدمات حرفه ای آن ها را حفظ کنید. اینگونه می توانید سوددهی مجموعه تان را روز به روز افزایش دهید بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت برای تبلیغات محیطی باشید.

مهم ترین خدمات سئو کار حرفه ای در کرج

بارها و بارها پیش آمده است که کسب و کارها توقعاتی خارج از محدوده خدمات سئوکاران حرفه ای داشته اند و یا توقعات غیر منطقی و بی حساب و کتاب از آن ها داشتند. اما منظوراز خدمات سئو کار حرفه ای چیست؟ در واقع هر آنچه که منجر به دیده شدن شما در اولین صفحه از نتایج گوگل و موتورهای جستجو شود برچسب خدمات سئوی حرفه ای را به خود می گیرد. این خدمات لزوما تمام خدمات سئو را در بر ندارد اما مهمترین خدمات سئو را به احتمال زیاد شامل می شود.

برای اینکه فرآیند سئوی وب سایت تان به بهترین نحو ممکن پیش برود باید نسبت به این اقدامات دیدگاه شفافی داشته باشید و بدانید که محدوده فعالیت ها و خدمات سئوکار حرفه ای کرج بسیار وسیع است. از مهمترین این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محتوای یونیک و خلاقانه به نحوی که کاربرپسند باشد و از کلمات کلیدی با چگالی مناسب در آن استفاده شده باشد.
  • انتخاب کلمات کلیدی اصلی مناسب
  • ایجاد نقشه سایت
  • به روز رسانی متا تگ ها و عنوان های جستجو
  • بهینه سازی تصاویر بر اساس جدیدترین الگوریتم های جستجو
  • حسابرسی سئو و تدوین استراتژی سفارشی با اوجه به ارزیابی های صورت گرفته از وب سایت شما
  • تدوین استراتژی سئوی محلی برای ارتقای سطح کسب و کارهای محلی
  • به روز رسانی دائمی محتوای وب سایت و صفحات مختلف آن
  • تدوین استراتژی لینک سازی اعم از لینک دهی داخلی و ایجاد بک لینک به صورت با کیفیت و مداوم
  • تحلیل و آنالیز وب سایت با استفاده از ابزارهای تحلیل چون گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول
  • ارزیابی و تحلیل وب سایت رقبا
  • بهبود طراحی وب سایت به شکل کاربر پسند جهت بالا بردن تجربه کاربری
  • هدایت ترافیک بیشتر به سمت وب سایت
  • ایجاد تعامل سازنده بین فعالیت های سایت و فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • تدوین استراتژی بازاریابی محتوا
  • ارزیابی سرعت لود شدن وب سایت و بالا بردن سرعت لودینگ
  • ارائه گزارش های دقیق هفتگی و ماهیانه

قطعا یک سئوکار حرفه ای به خوبی می داند که انجام فعالیت های سئو و دریافت نتیجه دلخواه امری زمان بر است و نمی توان یک شبه به آن رسید. بنابراین اقدامات سئو را به شکلی چیدمان می کند که در بلند مدت بهترین نتیجه ممکن حاصل شود. نداشتن صبر و حوصله می تواند باعث برهم خوردن همه چیز شود. یک سئوکار حرفه ای هیچ گاه از اقدامات کلاه سیاه استفاده نمی کند. از طرفی الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر می باشد. سئوکاران حرفه ای به این الگوریتم ها آشنایی کامل دارند و می توانند وب سایت شما را بر اساس این الگوریتم ها در صفحه اول گوگل جای دهند.

سئوکار باید شناخت درستی از کسب و کار شما داشته باشد و بازار هدف را به درستی ارزیابی کند. شناخت مخاطبان و احترام به آن ها از مهمترین وظایف سئوکار است. او باید محصولات و خدمات شما را به درستی بشناسد و آن ها را در معرض توجه مخاطبین هدف قرار دهد. داشتن درک درست از موتورهای جستجو، شناخت درست روش های معرفی محصولات و خدمات، توجه به شبکه های اجتماعی و آشنایی به دیجیتال مارکتینگ، توانایی تدوین استراتژی سئوی هدفمند، توانایی رقابت با سایت های رقیب و حفظ امنیت وبسایت کاری ست سئوکاران حرفه ای در کرج برای سایت شما انجام می دهند.

مجموعه پالیز محتوا به عنوان یکی از برترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات سئو در کرج با پشتوانه ای قوی از نمونه کارهای حرفه ای تیمی متخصص و مجرب را در این راستا گرد هم آورده است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات سئو را به شما عزیزان عرضه نماید. این روزها دغدغه اصلی تمام کسب و کارها پیدا کردن راهی برای دیده شدن توسط مخاطبین هدف است. ما به خوبی این نیاز شما را درک کرده ایم و در این راستا از تخصص، مهارت، دانش و تجربه ی سئوکاران حرفه ای بهره برده ایم تا بی نقص ترین خدمات سئو را با قیمتی مناسب به شما عزیزان در هر کجای ایران ارائه دهیم. تیم حرفه ای ما در این مسیر پر پیچ و تاب قدم به قدم در کنار شماست تا به جایگاه مطلوب تان برسید. چنانچه شما نیز قصد دیده شدن در بین انبوهی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارید می توانید برای دریافت خدمات سئوی حرفه ای در کرج با مجموعه پالیز محتوا تماس حاصل نمایید.

logo-samandehi